Jak nakupovat - Ski-obchod.cz

 

Stručný návod
 

Zboží vybrané z katalogu produktů (nabídka vlevo) je možné objednat po vložení do nákupního košíku (vpravo).


Pro objednání vstupte do nákupního košíku (pravý horní roh), zkontrolujte, zda máte opravdu vše a postupujte dle instrukcí.

 

Pro úspěšné objednání je třeba postupně zvolit způsob dopravy a platby a vyplnit přihlašovací a fakturační (doručovací) údaje.

 

V souhrnu objednávky zkontrolujte správnost zadaných informací a objednané zboží.

 

Po odeslání objednávky Vám bude doručen potvrzovací email se všemi informacemi o objednávce.

 

 

Doprava a platba
 

Osobní odběr (zdarma) je možný v naší prodejně, na adrese Koterovská 25, Plzeň - platba v hotovosti.
 

Další možností je expedice zboží Českou poštou jako Obchodní balík (dodání do druhého dne) - platba dobírkou.

Cena služby je závislá na celkové váze zboží:

  • Zboží do 2kg - Cena: 199,- Kč
  • Zboží nad 2kg - Cena: 249,- Kč

 

Dále přepravní službou PPL (dodání též do druhého dne) - platba dobírkou.

Cena služby je závislá na celkové váze zboží:

  • Zboží do 3kg - Cena: 149,- Kč
  • Zboží nad 3kg - Cena: 199,- Kč

 

 

Dodací lhůty jsou individuálně uvedeny u jednotlivých produktů, za normálních okolností je dodací lhůta maximálně 5 pracovních dnů.


 

Nejčastější dotazy

Jak zjistím stav své objednávky?

V potvrzovacím emailu je vždy uvedena zodpovědná osoba, kterou můžete kontaktovat kdykoliv v běžné pracovní době.

 

Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, v okamžiku, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí, budete informováni.

 

Je možné objednat zboží přímo v obchodě?

Ano, i po telefonu na čísle prodejny +420 733 381 967.

 

Mohu platit svojí platební kartou?

V současné době to ještě možné není.

 

Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?

Ano, za určitých podmínek je možné zboží vrátit. Máte ze zákona možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů při uzavření kupní smlouvy komunikačními prostředky na dálku (tj. i po internetu). Vrátit zboží je možné i v případě, že jste si zboží vyzvedli osobně na prodejně. V případě potřeby vrácení zboží nás o tom informujte a se zbožím se buď zastavte v naší prodejně nebo ho zašlete na kontaktní adresu. V případě, že se rozhodnete pro další nákup, částka za vrácené zboží je započtena proti novému nákupu.
 

Záruční list na zboží není potvrzený. Je to problém?

Není, faktura slouží zároveň jako záruční list, proto není potvrzení záručního listu zapotřebí. 

 

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás kontaktujte.

 

(kompletní znění obchodních podmínek)

Vyhledávání: Hledat

Nákupní košíkNákupní košík

Žádné zboží
0KčCelkem
KošíkObjednat